مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 16:412016-05-26اقتصادي

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان دهاقان: 7 هزار رأس دام در دهاقان واکسینه می شوند


رییس شبکه دامپزشکی شهرستان دهاقان گفت: در صورت تأمین واکسن از سوی شرکت های تعاونی، تعداد 7 هزار رأس گاو و گوساله در شهرستان دهاقان واکسینه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" و به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی دهاقان، محمدرضا قاسمی از آغاز طرح واکسیناسیون علیه بیماری تب برفکی هم زمان با سراسر کشور از تاریخ 25 اردیبهشت در این شهرستان خبر داد و افزود: بیماری تب برفکی یکی از بیماری های ویروسی بسیار واگیردار در دام های زوج سم اهلی است که در صورت درگیر شدن دام به این بیماری علاوه بر تلفات در دام های جوان، منجر به کاهش تولیدات دامی نیز می گردد، و راه حل جهت پیشگیری از این بیماری رعایت دقیق الزامات بهداشتی قرنطینه ای دامپزشکی و واکسیناسیون است.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان دهاقان در ادامه افزود: با هماهنگی هایی که صورت گرفته تعاونی دامداران شهرستان نسبت به تأمین واکسن اقدام کرده است و تاکنون حدود 4 هزار دز واکسن جهت تزریق به دام های شهرستان تهیه شده و مابقی نیز در طول طرح تأمین خواهد شد.

وی ادامه داد: در این طرح تعداد 4 نفر در قالب 2 اکیپ مبارزه با بیماری های دامی، نسبت به واکسیناسیون رایگان اقدامات لازم را انجام می دهند.

قاسمی بیان کرد: مدت اجرای این طرح چهل روز است و در مدت اجرای این طرح، طبق پیش بینی صورت گرفته، در صورت تأمین واکسن از سوی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان دهاقان: 7 هزار رأس دام در دهاقان واکسینه می شوند

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان دهاقان: 7 هزار رأس دام در دهاقان واکسینه می شوند