مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 16:312016-05-26اجتماعي

حضور مدیران و کارشناسان ترافیک دومین همایش مهندسی حمل ونقل در شیراز برگزار شد


با حضور مدیران و کارشناسان حوزه ترافیک، دومین همایش مهندسی حمل ونقل و ترافیک عمومی در شیراز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شیراز، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری شیراز بعدازظهر امروز در این زمینه گفت: دومین همایش یک روزه مهندسی حمل ونقل و ترافیک عمومی باهدف انسان محوری و با حضور صاحب نظران استانی و تعدادی نیز کشوری در شیراز برگزار شد.

علی زحمتکش افزود: شهر با حیات شهروندان زنده است و حذف مردم به معنای مردن است و نباید تمام تسهیلات را در اختیار خودرو گذاشت و انتظار کاهش آلودگی هوا را داشت.

وی خاطرنشان کرد: انسان محوری در سیاست گذاری شهری نگرش جدیدی به صاحبان شهر که مردم هستند تزریق می کند و باید به گونه ای اندیشه شود تا شیراز همچنان مصداق گل وبلبل باشد.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری شیراز تصریح کرد: در این همایش کارشناسان در مورد چالش های موجود و آینده ترافیک در کشور، مزایا و معایب برآورد غیر مستقیم تقاضای سفر، تلفیق نقش برنامه ریزی حمل ونقل ایمن، هزینه تصادف و تئوری کاربر به بحث و بررسی می پردازند.

زحمتکش بیان داشت: نشست تخصصی آی تی اس ، ارائه تجربیات مرکز کنترل ترافیک تهران و مشهد و نیز روش بهبود پردازش داده های حجیم در سامانه های حمل ونقل هوشمند، کارگاه تخصصی توسعه حمل ونقل عمومی محور و پارکینگ های مکانیزه از دیگر محور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مدیران و کارشناسان ترافیک دومین همایش مهندسی حمل ونقل در شیراز برگزار شد

حضور مدیران و کارشناسان ترافیک دومین همایش مهندسی حمل ونقل در شیراز برگزار شد