مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 16:162016-05-26اجتماعي

تشکل خیرین مدرسه ساز در 400 شهرستان کشور راه اندازی شد


معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور از راه اندازی تشکل خیرین مدرسه ساز در بیش از 400 شهرستان کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مرتضی رییسی ظهر امروز در هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان سمنان اظهار داشت: دولت هیچ دخالتی در فعالیت های این تشکل ها و انتخاب هیئت امنا و هیئت مدیره آنها ندارد.

وی با اشاره به نحو انتخاب هیئت مدیره این تشکل ها افزود: اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز در هر شهرستان هیئت مدیره آن شهرستان و سپس اعضای مجمع استانی هییت مدیره مجمع استانی و آنها نیز هییت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز کشور را انتخاب می کنند.

رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه تشکل خیرین مدرسه ساز امروز در کشور به یک شبکه بسیار گسترده و اثرگذار تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: گستردگی خدمات خیرین مدرسه ساز در کشور تا به آنجا است که امروز 20 درصد دانش آموزان کشور در مدارس خیرساز تحصیل می کنند.

وی از زمینه سازی برای جذب خیرین مدرسه ساز و گستردگی بیشتر این شبکه به عنوان مهمترین وظیفه مجمع خیرین مدرسه ساز در سطح ملی و در سطح استان ها و مناطق یاد کرد و گفت: مجمع خیرین مدرسه ساز تاکنون منشاء خدمات بسیار بزرگ و ماندگاری در جای جای کشور و بویژه در مناطق دورافتاده و محروم بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل خیرین مدرسه ساز در 400 شهرستان کشور راه اندازی شد

تشکل خیرین مدرسه ساز در 400 شهرستان کشور راه اندازی شد