مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 15:362016-05-26بين الملل

ادامه اعتصاب کارکنان فرانسوی علیه اصلاح قانون کار


در ادامه اعتراضات کارکنان فرانسوی به اصلاحات قانون کار، کارکنان نیروگاه هسته ای فرانسه نیز روز پنج شنبه به جمع اعتصاب کنندگان پیوستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، کارکنان نیروگاه هسته ای فرانسه روز پنج شنبه (امروز) به جمع اعتصاب کنندگان به اصلاح قانون کار پیوستند.

پایگاه اسپوتنیک گزارش کرد که لایحه پیشنهادی دولت فرانسه برای اصلاح قانون کار اوایل ماه جاری میلادی بدون رأی گیری پارلمان، تأیید شد و این قوانین، اخراج کارکنان را ساده تر می کند.

طبق این گزارش، کارکنان 16نیروگاه از 19 نیروگاه هسته ای فرانسه در اعتراض به این اصلاحات اعتصاب کرده اند که البته این نیروگاه ها به طور کامل تعطیل نشده اند.

فرانسه شاهد یکسری تظاهرات گسترده در واکنش به اصلاح جنجالی قانون کار بوده است به طوریکه اعتصاب کارکنان پالایشگاه های نفت فرانسه به کمبود سوخت در کشور منجر شد و دولت را وادار کرد که از ذخایر سوخت کشور استفاده کند.

در اعتصاب کارکنان پالایشگاههای نفت فرانسه، حدود 20 درصد ایستگاههای پمپ بنزین در سراسر فرانسه یا کاملاً عرضه سوخت را متوقف کردند یا به سختی سوخت مورد نیاز مشتریان را تأمین می کردند.

اصلاح قانون کار موجب می شود تا کارکنان فرانسوی مدت زمان بیشتری را در روز کار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه اعتصاب کارکنان فرانسوی علیه اصلاح قانون کار

ادامه اعتصاب کارکنان فرانسوی علیه اصلاح قانون کار