مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 15:352016-05-26اجتماعي

خیرین مدرسه ساز هر هفته 50 کلاس درس در ایران می سازند


معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور از ساخت 50 کلاس درس توسط خیرین مدرسه ساز کشور در هر هفته خبر داد و گفت: خیرین ایرانی هر هفته هفت مدرسه در ایران بنا می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه سمنان، مرتضی رییسی در هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان سمنان به تمجید از اعمال نیکوکارانه خیرین مدرسه ساز پرداخت و اظهار کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون بیش از 100 هزار کلاس درس توسط مردم و خیرین مدرسه ساز در ایران ساخته و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

وی از تحصیل 2.

5 میلیون دانش آموز کشور در مدارس خیرساز سراسر کشور خبر داد و افزود: بیش از 10 میلیون مترمربع از فضاهای آموزشی ساخته شده در ایران توسط خیرین ساخته شده است.

رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه کشور و انقلاب متعلق به مردم است، به جایگاه خاص مردم در ایجاد زیرساخت های آموزشی اشاره و تصریح کرد: با وجود همه تلاش هایی که بعد از انقلاب در امر مدرسه سازی صورت گرفته اگر این حضور مسئولانه مردم در کنار آموزش و پرورش نبود، امروز مشکلات آموزشی در کشور ما چندین برابر مشکلات فعلی بود.

وی با اشاره به نقش جشنواره خیرین مدرسه ساز در کشور گفت: هدف و انگیزه ما از برپایی این جشنواره در دو نکته خلاصه می شود؛ نخست ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین مدرسه ساز هر هفته 50 کلاس درس در ایران می سازند

خیرین مدرسه ساز هر هفته 50 کلاس درس در ایران می سازند