مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 14:402016-05-26ورزشي

تجربه فضای پرنشاط برای جوانان فراهم شود


وزیر ورزش و جوانان شب گذشته با حضور در محل دریاچه آزادی در جشن تجلیل از جوانان نخبه استان تهران شرکت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس جوانان ایسنا، گودرزی در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه هفته جوان و سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: بسیار خوشحالم که در جمع جوانان پرشور و نشاط که آینده سازان کشور هستند حضور دارم.

وی با بیان این که امیدوارم در هفته جوان، جوانان کشور بتوانند فضای شاد و پر نشاطی را تجربه کنند، افزود: خوشبختانه جوانان جامعه ما با دانش، فرهنگ و اخلاق، پر شور و پر حرارت هستند.

گودرزی ضمن قدردانی از دست اندارکاران این گونه برنامه ها، گفت: دولت تدبیر و امید یکی از اصلی ترین و محوری ترین برنامه هایش جوانگرایی و مشارکت بیشتر جوانان در عرصه های تصمیم سازی و تصمیم گیری است.

وی ادامه داد: در این زمینه ها حوزه معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز تلاش هایی را آغاز کرده است که ان شاء الله مستمر خواهد بود تا نشاط اجتماعی افزایش یابد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان این مطلب که با برنامه های مستمر و ایجاد نشاط اجتماعی امید زنده خواهد شد، اظهار داشت: نیاز امروز جامعه ما امید است.

وی افزود: امیدوارم دینی که جوانان به گردن ما دارند بتوانیم ادا کنیم و جوانان بتوانند در عرصه های مختلف در جهت اقتدار نظام گام بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه فضای پرنشاط برای جوانان فراهم شود

تجربه فضای پرنشاط برای جوانان فراهم شود