مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 13:552016-05-26سياسي

ابطال واگذاری فضای سبز در اکباتان به دارالقرآن


نکته مهم در رابطه با این زمین تصرف شده این است که زیر این زمین، تأسیسات و شاهرگ حیاتی شهرک اکباتان وجود دارد و فاضلاب اصلی و مجاری جمع آوری آب باران و لوله های گاز و سیم برق فشار قوی از زیر این سازه می گذرد - دیوان عدالت اداری کشور در رأی خود، واگذاری زمین فضای سبز برای ایجاد دارالقرآن در شهرک اکباتان را ابطال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیش از یکسال از اعتراض اهالی اکباتان به تصرف فضای سبز و مشاعات این شهرک به علت ساخت دارالقرآن می گذرد؛ اعتراضاتی که تقریبا هرهفته اهالی را به روبروی شهرداری و شورای شهر کشانده و حتی در برهه ای از زمان منجر به درگیری های فیزیکی نیز شده است، اهالی در پی دادخواهی به دیوان عدالت اداری شکایت کرده و در اول تیرماه 1394 دستور توقف موقت ادامه ساخت و ساز و عملیات اجرایی در این زمین از سوی دیوان عدالت اداری صادر شد؛ اما حالا حسین ساعتچی یزدی وکیل اهالی اکباتان از ابطال واگذاری این زمین به دارالقرآن خبر می دهد.

ساعتچی در گفت وگو با ایسنا، در مورد این موضوع گفت: صورت جلسه واگذاری این زمین ابطال شد و باید این زمین به حالت اولیه خود بازگردد.

حتی قبل از صدور این حکم هم قائم مقام شهردار اذعان کرده بود که این واگذاری اشتباه بود و باید برای جبران حق از دست رفته مردم، اقدامی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابطال واگذاری فضای سبز در اکباتان به دارالقرآن

ابطال واگذاری فضای سبز در اکباتان به دارالقرآن