مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 13:552016-05-26سياسي

دوئل مطبوعات برای ریاست مجلس دهم


حجم زیادی از مطالب روزنامه های امروز، مربوط به قلم روزنامه نگاران و نقل قول شخصیت های سیاسی و مسئولان کشور در خصوص رییس مجلس دهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "روزنامه آرمان در تیتر یک خود با اشاره به انتخاب رییس مجلس دهم از قول لاریجانی نوشت : یکی دو روز صبر کنید مساله حل می شود ، در مطلب دیگری از این روزنامه با تیتر کنار نمی کشم! عارف گفته است: وظیفه ام حضور جدی در انتخاب ریاست مجلس است؛ روزنامه وطن امروز اما از سقط امید در رحم اجاره ای خبر داده است .

روزنامه ابتکار در گفتگو با کارشناسان مهم ترین کارهای پارلمان در روزهای نخست مجلس دهم را بررسی و پافشاری هر دو کاندیدای اصلی ریاست مجلس دهم را بر رقابت در صحن علنی برجسته کرده است.

روزنامه اعتماد، تاکید دو کاندیدای ریاست، بر رقابت توام با رفاقت و مشی میانه روی در مجلس را به صدای واحد لاریجانی و عارف تشبیه کرده و روزان تیتر رفیق و رقیب را قلم زده ، روزنامه ایران نیز علاوه بر تاکید بر این هم صدایی؛ از تاکید روحانی در دخالت نکردن دولت در انتخاب رییس مجلس خبر داده است.

روزنامه های ابتکار، اعتماد و رویش ملت، جمله مجید انصاری معاون پارلمانی دولت مبنی بر اینکه: دولت به هیچ وجه در انتخاب هیات رییسه مجلس دخالتی نخواهد داشت به چاپ رسانده اند اما این درحالی است که رسول منتجب نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوئل مطبوعات برای ریاست مجلس دهم

دوئل مطبوعات برای ریاست مجلس دهم