مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 13:412016-05-26سياسي

دیدار کمالوندی با رییس روس اتم و گفتگو درباره توسعه همکاری های هسته ای با روسیه


معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی کشورمان با رییس شرکت دولتی انرژی اتمی "روس اتم" در مسکو دیدار و گفتگو کرد.

- معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی کشورمان با رییس شرکت دولتی انرژی اتمی "روس اتم" در مسکو دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم" و به نقل از بخش دیپلماسی رسانه ای سفارت ایران در مسکو، در دیدار بهروز کمالوندی، معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی کشورمان با سرگیی کرینکو، رییس شرکت دولتی انرژی اتمی "روس اتم" در مسکو، طرفین مسائل موجود در دستور کار همکاری های صلح آمیز هسته ای دو کشور و همچنین مسائل مرتبط با اجرای برجام را بررسی کردند.

در این ملاقات، موضوعات مختلف از جمله مسائل پیرامون نیروگاه اول بوشهر و تاریخ مورد نظر جهت کلنگ زنی نیروگاه دوم بوشهر مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار که با حضور دکتر مهدی سنایی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه و نیکولای اسپاسکی، معاون بین الملل روس اتم برگزار شد، چگونگی توسعه همکاری های دو کشور در صنعت هسته ای در شرایط جدید و تعامل دو کشور در زمینه اجرای برجام ارزیابی شد.

سفر هیات سازمان انرژی اتمی کشورمان به مسکو 2 روزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار کمالوندی با رییس روس اتم و گفتگو درباره توسعه همکاری های هسته ای با روسیه

دیدار کمالوندی با رییس روس اتم و گفتگو درباره توسعه همکاری های هسته ای با روسیه