مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 13:412016-05-26ورزشي

امید سبزی که خیلی زود رنگ باخت/ ذوب آهن هم در کورس با اماراتی ها جاماند


تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با قبول شکست در مجموع دو بازی مقابل العین امارات در مریله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به عنوان آخرین نماینده ایران از دور این رقابت ها کنار رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016 بدون حضور حتی یک نماینده از ایران وارد مرحله یک چهارم نهایی شد و تیم ذوب آهن هم به عنوان آخرین نماینده ایران در یک هشتم نهایی شب گذشته با قبول شکست مقابل العین امارات با جام وداع کرد.

پس از حذف سپاهان در مرحله گروهی لیگ آسیا و سپس خداحافظی تلخ تراکتورسازی در یک هشتم، تمام چشم ها به ساق پای شاگردان یحیی دوخته شده بود تا شاید به عنوان تنها امید فوتبال ایران با حضور در مرحله یک چهارم نهایی روی این ناکامی ها سرپوش بگذارند.

نتیجه تساوی یک- یک این تیم در دیدار رفت و در خانه حریف فوتبال دوستان را امیدار کرده بود که تیم منسجم یحیی در بازی برگشت در فولادشهر با تکیه بر قدرت تدافعی خود و رشادت های رشید مظاهری با بسته نگه داشتن دروازه و سپس گلزنی به مرحله بعد صعود کند.

مصدومیت ها دست یحیی را بست امیدی که سبب حضور هزاران هوادار در ورزشگاه فولادشهر آن هم در ساعات پایانی شب شده بود تا همه در کنار هم جشن صعود بگیرند اما تیم العین انگار هراسی از شور و هیچان این همه هوادار نداشت و در شبی تلخ وداعی ناباورانه را برای ذوب آهن و در واق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید سبزی که خیلی زود رنگ باخت/ ذوب آهن هم در کورس با اماراتی ها جاماند

امید سبزی که خیلی زود رنگ باخت/ ذوب آهن هم در کورس با اماراتی ها جاماند