مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 13:412016-05-26اقتصادي

پل راه آهن مرز دو کشور ایران و آذربایجان ساخته شد


جنوب در رابطه ایران و آذربایجان یکی از مهم ترین رشته های دو طرفه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از, شاهین مصطفی اف ظهر امروز در جریان بازدید از راه آهن رشت ـ قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساخت کریدور شمال جنوب در رابطه ایران و آذربایجان یکی از مهم ترین رشته های دوطرفه است.

وی با بیان اینکه بارهایی که از هندوستان می آیند و از ایران و آذربایجان به شمال کشور عبور می کنند, افزود: عبور از آذربایجان و گرجستان از طریق دریای سیاه به اروپا صورت می گیرد.

وزیر اقتصاد آذر بایجان با بیان اینکه این آزاد راه تنها برای عبور کالا نیست وبرای عبور مسافران هم است, تصریح کرد: این طرح نه تنها برای ایران و آذربایجان بلکه برای کشورهای منطقه هم است.

مصطفی اف با بیان اینکه با همکاری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران پل راه آهن مرز دو کشور ایران و آذربایجان را امسال آماده کردیم, بیان کرد: تا پایان سال پل راه آهن را تمام می کنیم.

وی با بیان اینکه فایده کریدور شمال ـ جنوب را در آینده نزدیک می بینیم, مطرح کرد: اطلاعات راه آهن رشت به قزوین نیز به من داده شده و با کارگروهی که با حضور رییس جمهور ایران و آذربایجان تشکیل شده است دولت آذربایجان منابع مالی لازم برای ساخت راه آهن رشت به آستارا را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل راه آهن مرز دو کشور ایران و آذربایجان ساخته شد

پل راه آهن مرز دو کشور ایران و آذربایجان ساخته شد