مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 09:562016-05-26سياسي

فرمانده سپاه جزیره خارگ: حماسه فتح خرمشهر با ولایتمداری و وحدت رقم خورد


فرمانده سپاه و مسؤول ستاد بزرگداشت سوم خرداد جزیره خارگ گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان و پیروزی های بزرگ رزمندگان اسلام با ولایتمداری، وحدت و برادری رقم خورد.

- عبدالکریم دانش آموز امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بوشهر در ارتباط با برنامه های برگزار شده به مناسبت سوم خرداد در جزیره خارگ اظهار داشت: برای بزرگداشت سوم خرداد و روز آزادسازی خرمشهر قهرمان، پیرامون هماهنگی به عمل آمده با اعضای ستاد بزرگداشت سوم خرداد به عنوان یکی از نقاط عطف در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی برنامه هایی در خارگ برگزار شد.

وی با اشاره به برنامه های برگزاری شده به مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر در خارگ بیان کرد: همایش باشکوه بزرگداشت حماسه سوم خرداد (توسط گروه پدافند هوایی خار گو) با حضور مسؤولان، مردم و کارکنان با سخنرانی امیر سرتیپ دوم صلاحیان فرمانده اسبق پدافند هوایی منطقه جنوب و بخشدار خارگ برگزار شد.

دانش آموز اضافه کرد: سرکشی و تجلیل از بانوان ایثارگر خارگ با عنوان بانوان مقاومت (بانوان ایثارگر در سال های دفاع مقدس)، برگزاری نشست بصیرتی حلقه های صالحین در خصوص مقاومت و ولایتمداری با عنوان مقاومت رمز پیروزی از دیگر برنامه های برگزارشده به مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه جزیره خارگ: حماسه فتح خرمشهر با ولایتمداری و وحدت رقم خورد

فرمانده سپاه جزیره خارگ: حماسه فتح خرمشهر با ولایتمداری و وحدت رقم خورد