مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 07:312016-05-26ورزشي

شهردار صفادشت خبر داد اختصاص 175 میلیارد ریال به پروژه های عمرانی صفادشت


بالغ بر 350 میلیارد ریال برای بودجه سال 95 شهرداری صفادشت در نظر گرفته شده است که از این رقم حدود 50 درصد آن به بحث پروژه های عمرانی شهر اختصاص یافته است.

- محمدعلی کریمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در غرب استان تهران اظهار کرد: با توجه به شعار سال که توسط رهبر معظم انقلاب به اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نام گذاری شد، شهرداری صفادشت به دنبال تحقق شعار سال در این شهر است.

وی بیان کرد: به همین دلیل برنامه هایمان را بر همین اساس با همراهی شورای اسلامی شهر صفادشت در مسیر اقتصاد مقاومتی تنظیم و تدوین کردیم و در این مسیر از تجربیات و نظرات کارشناسان امر بهره بردیم.

شهردار صفادشت تصریح کرد: به دنبال آن هستیم تا در کنار خدماتی که به شهروندان ارائه می دهیم، پروژه هایی را در شهر آغاز کنیم که بازخوردی نیز برای شهرداری به همراه و درآمدزایی به دنبال داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این برهه زمانی با شرایط اقتصادی خاص کشور، اجرای پروژه هایی که برای شهرداری صفادشت درآمد پایدار ایجاد کند خود می تواند حرکتی اصولی در مسیر اقتصاد مقاومتی باشد.

کریمی با اشاره به لزوم توجه به خدمات رسانی به مردم گفت: بخش خصوصی می تواند یاری کننده و همراه شهرداری طی مدت زمانی که به مردم خدمات می دهد باشد و در کنار آن نیز به بحث اصلی یعنی ایجاد درآمدهای پایدار بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار صفادشت خبر داد اختصاص 175 میلیارد ریال به پروژه های عمرانی صفادشت

شهردار صفادشت خبر داد اختصاص 175 میلیارد ریال به پروژه های عمرانی صفادشت