مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 07:202016-05-26فناوري

رونمایی سونی از تصاویر رسمی گوشی Xperia E5


در این تصاویر شاهد گوشی زیبا و جذابی هستیم که از قاب پلاستیکی بهره می برد، ظاهر این گوشی در نگاه اول شکل و شمایل Xperia X را در ذهن تداعی می کند، البته ناگفته نماند که در گوشی هوشمند Xperia E5 خبری از سنسور تشخیص اثر انگشت یا دکمه مخصوص شاتر نیست و ترکیب بندی کلید .

- در این تصاویر شاهد گوشی زیبا و جذابی هستیم که از قاب پلاستیکی بهره می برد، ظاهر این گوشی در نگاه اول شکل و شمایل Xperia X را در ذهن تداعی می کند، البته ناگفته نماند که در گوشی هوشمند Xperia E5 خبری از سنسور تشخیص اثر انگشت یا دکمه مخصوص شاتر نیست و ترکیب بندی کلید های این گوشی نیز با اکسپریا اکس تفاوت دارد.

هواداران گوشی های هوشمند سونی چشم انتظار رونمایی گوشی هوشمند Xperia E5 هستند؛ اما ظاهرا این گوشی 7 ماهه به دنیا آمده و پیش از رونمایی این گوشی، شاهد انتشار تصادفی تصاویر رسمی Xperia E5 پیش از رونمایی آن از جانب سونی بودیم.

با خبر شدیم تصاویر گوشی هوشمند Xperia E5 در حساب های رسمی سونی در شبکه های اجتماعی بزرگی نظیر فیس بوک و توییتر منتشر شد و پس از مدتی سریعا حذف گردید.

خوشبختانه بلاگ اکسپریا و جی اس ام آرِنا سرعت عمل به خرج دادند و از این تصاویر که به نظر می رسد اتفاقی منتشر شده اند عکس گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی سونی از تصاویر رسمی گوشی Xperia E5

رونمایی سونی از تصاویر رسمی گوشی Xperia E5