مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 04:312016-05-26فرهنگي

محصولات کانون پرورش فکری با همکاری حوزه هنری استان فارس تولید می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به رسالت کانون در تولید آثار و محصولات ویژه کودکان گفت: تفاهم نامه تولید محصولات ویژه کودکان بین حوزه هنری و کانون پرورش فکری استان فارس منعقد می شود.

- زهرا افتخاری در گفت وگو با با اشاره به رسالت کانون برای تولید محصولات ویژه کودکان و نوجوانان اظهار داشت: در آینده نزدیک تفاهم نامه تولید محصولات ویژه کودکان بین حوزه هنری و کانون پرورش فکری استان فارس منعقد می شود.

وی گفت: براساس این تفاهم نامه فعالیت های مشترکی بین کانون پرورش فکری و حوزه هنری استان فارس در زمینه فعالیت های فرهنگی و هنری در بحث تولیدات کودک و نوجوانان انجام می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با بیان اینکه این تعامل برای بهبود کیفیت تولیدات کانون انجام می شود افزود: زمینه فعالیت ها بیشتر در بخش شعر و داستان کودک، نقد کتاب و انیمیشن است.

افتخاری با اشاره به نقش مربیان در تولید محصولات با کیفیت خاطرنشان کرد: یکی از بندهای این تفاهم نامه این است که حوزه هنری استان مربیان فرهنگ و هنری به کانون معرفی کنند و کانون نیز در بخش نویسندگان و شاعران کودک و نوجوانان با حوزه هنری همکاری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات کانون پرورش فکری با همکاری حوزه هنری استان فارس تولید می شود

محصولات کانون پرورش فکری با همکاری حوزه هنری استان فارس تولید می شود