مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 01:112016-05-25اقتصادي

94 فقره گواهینامه وارداتی به ارزش 380 میلیارد ریال در قزوین صادر شد


مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: براساس آمارهای به دست آمده در اردیبهشت ماه امسال 94 فقره گواهینامه وارداتی به ارزش بیش از 380 میلیارد ریال در استان قزوین صادر شده است.

- محمودرضا طاهری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به میزان واردات استان قزوین در اردیبهشت ماه اظهار داشت: براساس آمارهای به دست آمده در اردیبهشت ماه امسال 94 فقره گواهینامه وارداتی به ارزش بیش از 380 میلیارد ریال در استان قزوین صادر شده است.

وی بیان کرد: از جمله برخی اقلام وارداتی به استان قزوین می توان به قطعات خودروهای سبک و سنگین، دوربین مدار بسته، تجهیزات گرمایشی، قطعات یخچال صنعتی و اقلام بهداشتی اشاره کرد که باید اقدامات لازم در زمینه واردات محصولات استاندارد و مرغوب انجام شود.

مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: افزایش صادرات و کاهش واردات از جمله راهکار اساسی در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی به شمار می رود که باید مورد توجه و تاکید مدیران و مسئولان مربوط قرار گیرد تا نسبت به این موضوع اهتمام ویژه ای داشته باشند.

طاهری با اشاره به اسامی کشورهایی که مبادلات وارداتی با استان قزوین انجام می دهند ادامه داد: اقلام وارداتی به استان قزوین از کشورهای ترکیه، چین، آلمان، اسپانیا، ژاپن، دانمارک، هند، امارت، تایلند، فرانسه، لوکزانبورگ و اسلواک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

94 فقره گواهینامه وارداتی به ارزش 380 میلیارد ریال در قزوین صادر شد

94 فقره گواهینامه وارداتی به ارزش 380 میلیارد ریال در قزوین صادر شد