مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 21:352016-05-25بين الملل

برای یافتن راه حل سیاسی در سوریه؛ نیازمند ایده های ایران هستیم


معاون نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه پیرامون آخرین تحولات سوریه گفت وگو کرد.

- برای یافتن راه حل سیاسی در سوریه؛ نیازمند ایده های ایران هستیم " معاون نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه پیرامون آخرین تحولات سوریه گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا وسیما"؛ رمزی عزالدین رمزی، معاون نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با تاکید بر این که وضعیت سوریه به شرایط حساسی رسیده، بر ضرورت تسریع در یافتن راه حل سیاسی برای پایان دادن به بحران سوریه تاکید کرد و نقش و جایگاه جمهوری اسلامی ایران را در این زمینه با اهمیت دانست.

او خاطرنشان کرد در حال حاضر برای یافتن راه حل سیاسی در سوریه، نیازمند ایده های جمهوری اسلامی ایران برای برون رفت از بحران هستیم.

امیرعبداللهیان نیز دست یابی به راه حل سیاسی در بحران سوریه را درصورت پذیرش واقعیت های موجود در صحنه و توجه به اصول حاکمیت و نظر مردم سوریه امکان پذیر ارزیابی کرد.

معاون وزیر خارجه کشورمان برای دستیابی به حل سیاسی، توجه جدی به نقش و جایگاه سوریه در منطقه، مبارزه جدی با تروریسم و استفاده ابزاری نکردن از تروریسم برای تحقق اغراض یک سویه، ضرورت حضور نمایندگان واقعی مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای یافتن راه حل سیاسی در سوریه؛ نیازمند ایده های ایران هستیم

برای یافتن راه حل سیاسی در سوریه؛ نیازمند ایده های ایران هستیم