مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 20:112016-05-25سياسي

کلان شهر تبریز از ارزش و اعتبار به سزایی در منطقه و کشور برخوردار است


شهردار تبریز با بیان اینکه کلان شهر تبریز از ارزش و اعتبار به سزایی در منطقه و کشور برخوردار است، گفت: شهر تبریز در گذشته توانسته 5 دوره مقام پایتختی را کسب کرده و در میان سایر شهرها با عنوان شهر اولین ها یاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از تبریز، صادق نجفی عصر امروز در همایش ملی مقاوم سازی سازه های تاریخی که در دانشگاه هنر تبریز برگزار شد، با بیان اینکه کلان شهر تبریز از ارزش و اعتبار به سزایی در منطقه و کشور برخوردار است، اظهار داشت: شهر تبریز در گذشته توانسته 5 دوره مقام پایتختی را کسب کرده و در میان سایر شهرها با عنوان شهر اولین ها یاد شود.

وی افزود: شهر تبریز در دوره های ایلخانان، قراقویونلوها و آق قویونلوها و صفوی توانسته به عنوان پایتخت ایران انتخاب شده و در تاریخچه این شهر، مقام دومین مرکز حکومتی در زمان قاجار نیز قابل توجه است.

شهردار تبریز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص استان آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بارها از استان آذربایجان شرقی به عنوان سر ایران یاد کرده اند و این نشان از ظرفیت این استان و این کلان شهر است.

نجفی با اظهار تأسف در خصوص خسارات جنگی و بلاهای طبیعی رخ داده در خصوص شهر تبریز، تصریح کرد: کشورگشایی ها و بلاهایی اعم از زلزله تخریباتی برای این شهر به جا گذاشته و باع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلان شهر تبریز از ارزش و اعتبار به سزایی در منطقه و کشور برخوردار است

کلان شهر تبریز از ارزش و اعتبار به سزایی در منطقه و کشور برخوردار است