مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 19:352016-05-25اجتماعي

همایش آموزشی راهنمایان سواد رسانه ای در استان البرز


نخستین همایش آموزشی راهنمایان سواد رسانه ای با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش و ورزش و جوانان استان البرز در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، در این همایش مربیان، مشاوران و معاونان پرورشی آموزش و پرورش و سازمان های مردم نهاد البرز حضور داشتند که نکات آموزشی و مهارتی در حوزه فضای مجازی ارائه شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در همایش گفت: این کارگاه آموزشی با هدف آشنایی بیشتر معلمان و فعالان سازمان های مردم نهاد در استان جهت انتقال اطلاعات دنیای مجازی برگزار شد.

رضا گلمحمدی افزود: نقش و کارکرد مهم معلم در جامعه سبب شده تا این گروه در استان البرز مسئولیت انتقال نکات آموزشی به جامعه هدف که همان نوجوانان هستند را در کنار فعالان سازمان های مردم نهاد برعهده بگیرند.

وی در ادامه اضافه کرد: تاثیر فضای مجازی در جامعه قابل انکار نیست و تنها راه افزایش شناخت نوجوانان و جوانان با دنیای مجازی در سطح دانش آموزی دانشگاه ها و خانواده از طریق آموزش امکان پذیر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز اضافه کرد: هم اکنون زیرساخت های آموزشی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی مخرب، فضای مجازی در البرز فراهم شده تا با مشارکت آموزش و پرورش دراین استان گامی عملی برداشته شود و تنها راه برخورد با این سیل ویرانگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش آموزشی راهنمایان سواد رسانه ای در استان البرز

همایش آموزشی راهنمایان سواد رسانه ای در استان البرز