مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 17:512016-05-25حوادث

استاندار لاذقیه خبر دستگیری عاملان انفجارهای جبله را تکذیب کرد


استاندار لاذقیه ضمن تکذیب خبر دستگیری عاملان انفجارهای جبله، از رسانه ها خواست که قبل از انتشار هرگونه خبری، از صحت و سقم آن مطمئن شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری تسنیم" در دمشق، ابراهیم سالم الخضر استاندار لاذقیه اخبار منتشر شده از سوی برخی از رسانه ها و شبکه های اجتماعی مبنی بر دستگیری یکی از عوامل انفجارهای خونین در شهر جبله را که دو روز پیش به وقوع پیوست تکذیب کرد.

وی همچنین برخی اخبار منشتر شده دیگر را مبنی بر اینکه یک عامل انتحاری زن خود را در جبله منفجر کرده است تکذیب کرد و گفت رسانه ها باید مراقب باشند و قبل از انتشار هرگونه خبری، در صحت و سقم آن دقت کنند.

دقایقی بعد از انفجارهای جبله در سواحل سوریه برخی فعالان سوری، ویدئویی را منتشر کردند که نشان می داد نیروهای امنیتی شخصی را بازداشت کردند که گفته می شود یک عامل انتحاری است و قصد داشته خودش را نزدیک بیمارستان جبله در حومه لاذقیه منفجر کند.

آنها ادعا کردند که مسئولان ذیربط یک عامل انتحاری وابسته به گروه " احرار الشام" را قبل از اجرای عملیات انفجاری نزدیک بیمارستان "جبله" درحومه استان لاذقیه، بازداشت کرده اند.

بعدا مشخص شد که این فرد دستگیر شده محمد سخانه سرباز سوری اهل این شهر است که در شهر جبله سکونت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار لاذقیه خبر دستگیری عاملان انفجارهای جبله را تکذیب کرد

استاندار لاذقیه خبر دستگیری عاملان انفجارهای جبله را تکذیب کرد