مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 17:512016-05-25اقتصادي

اختصاص بیش از 60 میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت معابر روستایی آذربایجان شرقی


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی به اختصاص 10 هزار تن آسفالت برای آسفالت ریزی معابر روستایی در سطح استان اشاره کرد و گفت: برای اجرای آسفالت در روستاهای آذربایجان شرقی بیش از 60 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از اسکو، حافظ باباپور عصر امروز در دیدار با فرماندار شهرستان اسکو از اختصاص قیر یارانه ای برای اجرای آسفالت معابر روستایی استان درسال جاری خبر داد و اظهار داشت: در روستاهایی که به صورت مشارکتی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدام به عقب کشی، آزادسازی معابر و جدول گذاری کنند به صورت رایگان قیر مورد نیاز برای آسفالت در اختیار روستاها قرار می گیرد.

وی به اختصاص 10 هزارتن آسفالت جهت آسفالت ریزی معابر روستایی طی سال گذشته در سطح استان اشاره کرد و افزود: برای اجرای آسفالت درروستاهای آذربایجان شرقی بیش از 60 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

وی گفت: امسال در 10 روستای شهرستان اسکو که به صورت مشارکتی اقدام به اجرای طرح هادی نمایند، قیررایگان اختصاص خواهد یافت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی در پایان از اجرای 313 طرح هادی روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خبر داد و خاطر نشان کرد: بنیاد مسکن با به کارگیری 40 گروه مشاور، شاهد افزایش سطح ایمنی در ساخت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 60 میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت معابر روستایی آذربایجان شرقی

اختصاص بیش از 60 میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت معابر روستایی آذربایجان شرقی