مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 17:362016-05-25حوادث

اولویت ناجا مبارزه با شبکه های مافیایی قاچاق کالا و ارز است


فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر تلاش تمام دستگاه های مسئول در برخورد با پدیده قاچاق کالا و ارز، گفت: اولویت ناجا مبارزه با شبکه های مافیایی و باندهای قاچاق کالا و ارز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در چهارمین جلسه قرارگاه مرکزی تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز در هرمزگان گفت: در بحث قاچاق، کار اصلی روی باندهای سازمان یافته و شبکه های اصلی صورت گیرد اما برای خرده فروشان هم باید کار عملیات روانی صورت گیرد تا بدانند که کار آنها نیز غیرقانونی و غیرمجاز است.

وی، با تاکید بر تلاش هر چه بیشتر به منظور سخت و ناممکن ساختن قاچاق برای سودجویان، گفت: مواد مخدر و مشروبات الکلی در هر نقطه ای از کشور که باشد، کالای ممنوعه هستند و با توزیع کنندگان و فروشندگان آنها برخورد می شود و مسئولان باید همکاری لازم را داشته باشند تا محل فراری برای قاچاقچیان نباشد.

وی بیان داشت: پلیس در حوزه قاچاق متولی صفر تا صد نیست، اما به لحاظ اینکه اقدامات سلبی و بازدارنده دارد و ضابط قوه قضاییه است درگیری بیشتری در این زمینه دارد و سایر مسئولان باید همکاری لازم را داشته باشند و دستگاه قضایی باید در این مسیر از پلیس حمایت کند و گمرگ باید همکاری لازم را در بحث مبارزه با قاچاق داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت ناجا مبارزه با شبکه های مافیایی قاچاق کالا و ارز است

اولویت ناجا مبارزه با شبکه های مافیایی قاچاق کالا و ارز است