مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 16:162016-05-25اقتصادي

زمینه برای ورود سرمایه گذاران دانمارکی به ایران فراهم شود


ما در حال مذاکره با ایران هستیم تا راه های ورود سرمایه گذاران دانمارکی را به ایران باز کنیم که این امر منافعی برای هر دو کشور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از بیرجند، دانی انان عصر امروز در نشست تخصصی توسعه روابط تجاری حوزه فناوری خراسان جنوبی با کشور دانمارک اظهار داشت: در طول یک سال گذشته ما شاهد رشد همکاری های ایران و دانمارک بودیم و از جمله این همکاری ها همکاری دانمارک با دانشگاه ایران در ارتباط با جراحی مغز و اعصاب بوده است.

وی با اشاره به اینکه در بحث باستان شناسی با یکی از دانشجویان شیراز قراردادی بسته ایم افزود: روز گذشته نیز یک قرارداد در ارتباط با دامپزشکی بین ایران و دانمارک در پاریس بسته شد و بر این اساس پاییز آینده رییس دامپزشکی پاریس به ایران خواهد آمد.

سفیر کشور دانمارک در تهران با اشاره به گیاهان دارویی بیان کرد: در بحث گیاهان دارویی نیز ما می توانیم این ارتباط را با شرکت ها برقرار کنیم.

دانی انان با بیان اینکه تصور می کنم در جنبه های دیگر به خصوص بحث آی سی تی نیز بتوانیم تمرکز کنیم تصریح کرد: زمینه دیگری که در دانمارک می توانیم کار کنیم بحث انرژی نو است و کشور دانمارک در بحث انرژی نو بسیار قوی است.

وی خاطرنشان کرد: ما به دنبال این هستیم که انسان های با هوش در دو کشور با هم متحد شوند تا بتوانند تولید صاحب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه برای ورود سرمایه گذاران دانمارکی به ایران فراهم شود

زمینه برای ورود سرمایه گذاران دانمارکی به ایران فراهم شود