مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 15:312016-05-25ورزشي

تمرینات تیم والیبال جوانان در اسپانیا آغاز شد


تیم والیبال جوانان ایران تمرینات خود را در شهر پالنسیای اسپانیا آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، ملی پوشان جوان کشورمان که اردوی آماده سازی خود را از اول خرداد ماه در شهر ماریبور اسلوونی آغاز کرده بودند، صبح روز گذشته این شهر را ترک کردند.

جوانان ایران در سفری طولانی مدت از شهر ماریبور اسلوونی راهی شهر پالنسیا در کشور اسپانیا شدند که در این مسیر با هواپیما از ماریبور به وین و سپس به آمستردام و مادرید پرواز کردند و از مادرید با اتوبوس راهی شهر پالنسیا شدند و عصر روز گذشته به شهر پالنسیا در کشور اسپانیا رسیدند.

ملی پوشان کشورمان در مدت چهار روز اقامت خود در اسپانیا سه دیدار تدارکاتی و دوستانه نیز با تیم های جوانان و امید این کشور خواهند داشت.

رسول آقچه لی، علی رمضانی، بیژن براتی طرقی، علی اصغر مجرد، علی یوسف پور نصفحی، محمود رسولی، اسماعیل طالبی خامنه، توحید صمدی، طیب عینی ثمرین، محمدکاظم غفاری، امیرحسین اسفندیار، مصطفی خلیلی، جواد کریمی، میربابک موسوی گرگری، اکبر ولایی و اسماعیل مسافر بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

بهروز عطایی به عنوان سرمربی، مسعود آرمات، علیرضا طلوع کیان، احمد لاهوتی (مربیان)، دکتر بهمن تاروردی زاده (بدنساز)، محمد امین شاکری (آنالیزور)، دکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرینات تیم والیبال جوانان در اسپانیا آغاز شد

تمرینات تیم والیبال جوانان در اسپانیا آغاز شد