مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 14:212016-05-25سياسي

شبکه جمع آوری فاضلاب های خانگی حاشیه مشهد ظرف 5 سال به اتمام می رسد


شبکه جمع آوری فاضلاب های خانگی حاشیه مشهد ظرف 5 سال به اتمام می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، غلامحسین صاحبی ظهر امروز در دیدار با جمعی از مردم منطقه 4 مشهد با اشاره به پیگیری گسترده جهت ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده اظهار داشت: از زمان شروع به کار شورای چهارم به صورت ویژه پیگیر رفع این معضل شهری بودیم و دستورالعمل های خاصی را برای ساماندهی مشاغل مزاحم در اولویت کاری خود قرار دادیم.

وی افزود: تاکنون 39 عنوان شغل مزاحم و آلاینده در سطح شهر شناسایی شده اند که باید براساس استانداردهای پیش بینی شده به فعالیت خود ادامه دهند.

صاحبی رفع گره های ترافیکی در سطح شهر را از مزایای اجرای این طرح دانست و اضافه کرد: از زمان اجرای این طرح، 8 هزار واحد صنفی مزاحم و آلاینده در سامانه ساماندهی مشاغل مزاحم ثبت نام کردند و تعدادی از آن ها نیز به مکانی در خین عرب منتقل شده اند.

رییس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد ضمن ابراز خرسندی از اجرای سریع و دقیق پروژه های شهری و خدمات رسانی به شهروندان در منطقه 4 مشهد یادآور شد: در راستای ارتباط بهتر و تکریم ارباب رجوع و جدیت و دقت در اجرای پروژه های منطقه و مصوبات شورای اسلامی شهر، شهردار منطقه 4 مشهد به عنوان شهردار برتر در بین مناطق شهرداری مشهد انتخاب شد که جای تشکر و قدردانی دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه جمع آوری فاضلاب های خانگی حاشیه مشهد ظرف 5 سال به اتمام می رسد

شبکه جمع آوری فاضلاب های خانگی حاشیه مشهد ظرف 5 سال به اتمام می رسد