مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 14:102016-05-25سياسي

ولایت فقیه محدود به قلمرو و مرز خاصی نیست


نماینده خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: ما معتقدیم ولایت فقیه محدود به قلمرو و مرز خاصی نیست، همانطور که شاهدیم در کشورهایی چون سوریه، - عراق و بحرین مردم ارادتی ستودنی نسبت به رهبر معظم انقلاب دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید مجتبی حسینی در دومین روز از اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان طی سخنانی درباره جایگاه ولایت فقیه از نظر مفهومی و مصداقی گفت: در بعد ولایت فقیه و نشر این فرهنگ در داخل و خارج کشور باید بیش از پیش تلاش کنیم.

نماینده مقام معظم رهبری در کشور عراق افزود: ما معتقدیم ولایت فقیه و ولایت امر، محدود به قلمرو و مرز خاصی نیست و امروز نیز شاهدیم در کشورهایی چون سوریه، عراق و بحرین مردم متدین چه ارادت و انقیاد ستودنی ای نسبت به رهبر معظم انقلاب دارند.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت تقویت رابطه بین حوزه علمیه قم و حوزه علمیه نجف اشرف گفت: از دست اندرکاران مرکز مدیریت حوزه علمیه درخواست می کنم مقدمات یک تعامل خوب بین طلبه های ایران و عراق را فراهم آورده و از این طرح و موضوع حمایت ویژه صورت پذیرد تا از موقعیت مناسب کشور عراق جهت ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و ناب محمدی کمال بهره برداری انجام شود و در نهایت با تعامل این دو مرکز هم افزایی مفیدی را شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت فقیه محدود به قلمرو و مرز خاصی نیست

ولایت فقیه محدود به قلمرو و مرز خاصی نیست