مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 14:112016-05-25اجتماعي

ورزش همگانی و بازی های بومی - محلی به شهرداری ها واگذار شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان خواستار واگذاری ورزش همگانی و بازی های بومی - محلی به شهرداری های این استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، فرزاد فتاحی ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی اوقات فراغت جوانان و شورای ورزش این استان که در مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: واگذاری این ورزش ها به شهرداری ها به رشد و توسعه ورزش های همگانی و بازی های بومی محلی در جامعه و ارتقا سلامت عمومی می انجامد.

وی بر توجه جدی تر به ورزش کارمندان تاکید کرد و گفت: با توجه به اشتغال بسیاری از مردم سمنان در ادارات دولتی توجه بیشتر به ورزش ادارات می تواند به سلامت مردم استان و افزایش اشتغال مردم به ورزش های همگانی کمک شایانی کرده و ورزش در خانواده ها نیز نهادینه شود.

وی با بیان اینکه ارزان ترین راه برای افزایش نشاط اجتماعی توسعه ورزش همگانی است گفت: توجه جدی به ورزش همگانی می تواند کمک شایانی به پیشگیری از بسیاری از بیماری ها کرده و از تحمیل هزینه های گزاف درمان به کشور جلوگیری کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از برنامه ریزی این اداره کل برای غنی کردن اوقات فراغت جوانان خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته در همین راستا 609 مرکز و پایگاه غنی سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان در سطح استان ایجاد شد که این مهم در تابستان امسال نیز با قوت بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش همگانی و بازی های بومی - محلی به شهرداری ها واگذار شود

ورزش همگانی و بازی های بومی - محلی به شهرداری ها واگذار شود