مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 13:562016-05-25حوادث

قاتل دختر بچه شش ساله نی ریزی به اعدام در ملأعام محکوم شد


ع» دختر بچه شش ساله نی ریزی با رأی قاضی شعبه یک دادگاه کیفری استان فارس به اعدام در ملأعام، قصاص نفس، حبس و شلاق تعزیری محکوم شد.

- س ـ ط قاتل ستایش ـ ع دختر بچه شش ساله نی ریزی با رأی قاضی شعبه یک دادگاه کیفری استان فارس به اعدام در ملأعام، قصاص نفس، حبس و شلاق تعزیری محکوم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، در فروردین ماه امسال در حالی که جامعه هنوز از شوک حادثه شوم و قتل ستایش قریشی ، دختر شش ساله افغان ساکن خیرآباد ورامین بیرون نیامده، خبر می رسد که دختر بچه شش ساله دیگری با همین نام در 25 فروردین ماه در نقطه ای دیگر از کشورمان به قتل رسیده است؛ دختر بچه ای اهل روستای چاه سوارآغا در شهرستان نی ریز که به دست مرد همسایه به قتل رسیده است! سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس در این باره می گوید: در پی اعلام فقدان دختر بچه شش ساله ای به نام ستایش ـ ع در یکی از روستاهای اطراف شهرستان نی ریز، مأموران پلیس تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه دختر بچه مفقود شده مقداری زیورآلات طلا در زمان مفقود شدن به همراه داشته، مأموران با استعلام از طلافروشی ها متوجه شدند فردی پس از مراجعه به یکی از طلا فروشی ها اقدام به فروش دو عدد گوشواره به مبلغ دو میلیون و 550 هزار ریال کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل دختر بچه شش ساله نی ریزی به اعدام در ملأعام محکوم شد

قاتل دختر بچه شش ساله نی ریزی به اعدام در ملأعام محکوم شد