مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 13:102016-05-25حوادث

قاتل «ستایش» نی ریزی به قصاص و اعدام محکوم شد


جلسه رسیدگی به پرونده «ستایش» 6 ساله نی ریزی به ریاست قاضی رجایی نیا در شعبه یک دادگاه کیفری شیراز در دو بخش علنی و غیرعلنی برگزار و قاتل به قصاص و اعدام محکوم شد.

- جلسه رسیدگی به پرونده ستایش 6 ساله نی ریزی به ریاست قاضی رجایی نیا در شعبه یک دادگاه کیفری شیراز در دو بخش علنی و غیرعلنی برگزار و قاتل به قصاص و اعدام محکوم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، منطقه فارس، جلسه دادگاه ساعت 9:20 صبح امروز (چهارشنبه) با حضور نماینده دادستان آغاز شد.

س.

ط متولد 62 اهل روستای چاه سوار آقای آباده طشک، متاهل، کارگر و دارای سابقه محکومیت دو ماهه به دلیل سرقت، مشخصات متهم پرونده است.

پدر ستایش که تنها 31 سال دارد و همسایه دیوار به دیوار قاتل است با دستور قاضی به جایگاه آمد و در ابتدای سخن با هر اشکی که از چشمانش فرو می ریخت یکی از اتهامات وارده به مقتول را بیان می کرد؛ آدم ربایی، سرقت، تجاوز به عنف، خفه کردن و در پایان قتل عمد.

قاضی پرونده زمان وقوع جرم را 25 فروردین ماه امسال اعلام کرد و پس از آن از پدر مقتول به عنوان اولیای دم خواست تا اظهارات خود را در خصوص شکایت مقتول در جلسه علنی بیان کند.

قصاص در محل وقوع جرم به دست خویش تنها خواسته پدر ستایش بود که قاضی آن را کتبا پیوست پرونده کرد و پس از آن پدر مقتول گفت: از روزی که ستایش به قتل رسیده، دوستان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل «ستایش» نی ریزی به قصاص و اعدام محکوم شد

قاتل «ستایش» نی ریزی به قصاص و اعدام محکوم شد