مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 12:162016-05-25اقتصادي

پژوهشکده علوم دارویی تشکیل شود/کیفیت داورها و مکمل های غذایی دام افزایش یابد


در راستای گسترش پژوهش های علمی در زمینه دارو پژوهشکده مرتبط با علوم دارویی تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مسعود هاشم زاده پیش از ظهر امروز در سومین کنگره بین المللی فارماکولوژی و علوم دارویی دامپزشکی واقع در دانشگاه شهرکرد با اشاره به توسعه ساختارهای علمی در دانشگاه ها اظهار داشت: اما متأسفانه در حوزه پژوهش بسیار ضعیف عمل شده است.

وی با اشاره به ضرورت کیفی سازی تولید دارو و مکمل غذایی دام افزود: در راستای افزایش کیفیت داروها تولیدی زمینه آموزش نیروها، کنترل و نظارت بر تولید و آزمایشگاه ها کیفیت سنجی گسترش یابد.

معاون تشخیص و مدیریت درمان دامپزشکی با بیان اینکه 160 واحد تولید کننده دارو، مکمل و افزودنی در کشور فعالیت می کنند، بیان کرد: 200 مرکز توزیع دارو در پایتخت و مراکز استان ها داورهای مورد نیاز را در اختیار تولیدکنندگان قرار می دهند.

هاشم زاده با بیان اینکه در گذشته با کمبود دارو مواجه بودیم، خاطرنشان کرد: اکنون 1700 داروخانه به صورت مستقیم با دامداران در ارتباط هستند.

وی با اشاره به معضلات و کمبودها در زمینه تولید گفت: کشور با محدودیت آب و خاک در زمینه کشاورزی مواجه است که سبب کاهش تولید شده است.

معاون تشخیص و مدیریت درمان دامپزشکی با اشاره به پتانسیل ها و توانایی ها تصریح کرد: سرمایه و پول و نیروهای متخصص وابسته به صنعت دارو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشکده علوم دارویی تشکیل شود/کیفیت داورها و مکمل های غذایی دام افزایش یابد

پژوهشکده علوم دارویی تشکیل شود/کیفیت داورها و مکمل های غذایی دام افزایش یابد