مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 11:102016-05-25دانش

ضرورت زمینه سازی برای تحصیل دانشجویان علاقه مند به دانشگاه های تک جنسیتی


دکتر ضیاء هاشمی با بیان اینکه فرضیه های مختلفی درباره تاثیرگذاری تفکیک جنسیتی بر رشد علمی وجود دارد گفت: مراجع معظم تقلید هم تاکید دارند تا روی این موضوع مطالعه ، - بررسی و همبستگی میان این دو موضوع مشخص شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بخش زنده خبر 20 در گفتگوی تلفنی با بیان اینکه نگاه مراجع عظام تقلید بر این است که موضوع تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها با دقت و نظر کارشناسی صورت پذیرد افزود: نظر وزارت علوم هم این است که زمینه مناسب برای دانشجویانی که علاقه مندند در دانشگاه های تک جنسیتی تحصیل کنند، فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه وجود دانشگاه هایی که اختصاص به یک جنس خاص، بانوان یا آقایان داشته باشد امری است که در دنیا رواج دارد گفت: هم اکنون در برخی از استان های کشور دانشگاه های تک جنسیتی وجود دارد که از جمله آن دانشگاه الزهرا (س) درتهران و حضرت معصومه (س) در قم است.

هاشمی با تاکید بر اینکه تک جنسی شدن جریانی ، غالب بر دانشگاه ها نیست افزود: دانشگاه های بزرگ کشوربه اقتضای شرایطشان به طورعادی کلاس های خود را برگزار می کنند و به فعالیتشان ادامه می دهند.

وی درباره دیگر موضوعاتی که در دیدار اخیر وزیر علوم با مراجع تقلید مطرح شد گفت: اهمیت علم، رشد علمی دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت زمینه سازی برای تحصیل دانشجویان علاقه مند به دانشگاه های تک جنسیتی

ضرورت زمینه سازی برای تحصیل دانشجویان علاقه مند به دانشگاه های تک جنسیتی