مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 10:302016-05-25سياسي

برپایی دومین ایده بازار مهندسی صنایع در دانشگاه امیرکبیر


رقابت های نهایی دومین ایده بازار مهندسی صنایع به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، روز شنبه هشتم خرداد ماه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس علمی ایسنا، علی ولی زاده، دبیر دومین ایده بازار مهندسی صنایع ضمن تشریح جزییات برگزاری این رویداد تخصصی گفت: ایده بازار امسال با محوریت "صنایع خدماتی" در دستور کار قرار گرفته است و ایده های صنعتی مربوط به حوزه های خدماتی همچون گردشگری، بانک، بیمه، سلامت و حمل و نقل ارائه خواهد شد.

ولی زاده افزود: به دنبال اعلام فراخوان، حدود 40 ایده از سراسر کشور به دبیرخانه ایده بازار مهندسی صنایع ارسال شد که هیات داوران، هفت ایده برتر را انتخاب کردند و کارگاه های آموزشی با موضوع "سخنوری و فن بیان" و "طراحی مدل کسب و کار" برای صاحبان این ایده ها برگزار شد.

وی در خصوص ویژگی های ایده های قابل ارائه در این رویداد توضیح داد: ایده شرکت کنندگان در این رویداد باید به ایجاد کسب و کار سودآور و پایدار در حوزه صنایع خدماتی بیانجامد، سبب بهبود حوزه خدمات و یا بهینه سازی منابع آن شود، توسط دانشجویان و فارغ التحصیلان قابل اجرا باشد و صرفه اقتصادی نیز داشته باشد.

دبیر انجمن علمی مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: صاحبان پنج ایده برتر منتخب از سوی هیات داوران، بعدازظهر شنبه هشتم خرداد ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی دومین ایده بازار مهندسی صنایع در دانشگاه امیرکبیر

برپایی دومین ایده بازار مهندسی صنایع در دانشگاه امیرکبیر