مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 10:212016-05-25سياسي

به کارگیری فناوری های نوین در دادگستری خراسان رضوی در اولویت قرار می گیرد


به کارگیری فناوری های نوین در دادگستری خراسان رضوی در اولویت قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام علی مظفری صبح امروز در جمع رؤسای کل و معاونان آمار و فناوری اطلاعات دادگستری های سراسر کشور اظهار داشت: انقلاب اسلامی زمینه ساز انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است.

وی با اشاره به تحولات دستگاه قضایی افزود: به حمدالله در سال های اخیر شاهد پیشرفت خوبی در نحوه به کارگیری فناوری های نوین در عرصه آمار و اطلاعات بوده ایم که نتیجه آن ارتقاء ارائه خدمات کمی و کیفی به مراجعان بوده است.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به پیچیدگی های زندگی اجتماعی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی به عنوان مهمترین رکن حاکمیتی نظام مقدس اسلامی باید با این تحولات همگام و حتی جلوتر باشد و در این زمینه شاهد یک حرکت جهادی در قوه قضاییه هستیم به نحوی که در حال حاضر شاهدیم که بسیاری از خدمات قضایی و حقوقی به صورت الکترونیک و برخط به مراجعان ارائه می شود.

وی تسریع در انجام امور و افزایش دقت را از جمله اهداف اجرای برنامه های الکترونیکی در قالب نرم افزارهای مختلف برشمرد و خاطرنشان کرد: براساس اهداف و برنامه های توسعه قضایی تکریم ارباب رجوع و تسهیل در ارائه خدمات هرچه مطلوب تر به عنوان شاخصه های مهمی مشخص شده و قطعاً بهره گیری از فناوری های نوین دستیابی به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کارگیری فناوری های نوین در دادگستری خراسان رضوی در اولویت قرار می گیرد

به کارگیری فناوری های نوین در دادگستری خراسان رضوی در اولویت قرار می گیرد