مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 09:452016-05-25دانش

سند سیاست ها و ضوابط پیوست فناوری تصویب شد


دبیر ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور از تصویب سند سیاست ها و ضوابط پیوست فناوری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس علمی ایسنا، دکتر منصور کبگانیان، در هشتادمین جلسه ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور در تشریح دستور و مصوبات این جلسه گفت: از جلسه گذشته ستاد موضوع رسیدگی به "سیاست ها و ضوابط پیوست فناوری" باقی مانده بود که خوشبختانه در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در بخش هایی که به تصویب رسید، مواردی مانند اصلاح قوانین و مقررات مربوط به پیوست فناوری جهت تامین کالا از داخل و تامین مشوق های مالیاتی و گمرکی به چشم می خورد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: در زمینه انعقاد قراردادهای خارجی نیز مواردی بر اساس این مصوبه باید لحاظ شود که اهم آن شامل در قراردادهای خارجی که باید بحث آموزش و مهارت افزایی به عنوان یک اصل مدنظر باشد ، انتقال دانش فنی ساخت تولید و ایجاد مراکز تحقیق و توسعه در هر قرارداد الزامی است و تسهیل امکان به دست آوردن استانداردهای بین المللی برای شرکت ها و موسسات داخلی و زمینه سازی برای تشکیل کنسرسیوم های داخلی باید در همه قراردادهای خارجی وجود داشته باشد .

دکتر کبگانیان گفت: همچنین بر اساس مصوبه ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ملزم شد تا موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند سیاست ها و ضوابط پیوست فناوری تصویب شد

سند سیاست ها و ضوابط پیوست فناوری تصویب شد