مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 08:362016-05-25سياسي

مهدی چمران تاکید کرد لزوم استفاده از ظرفیت شوراها برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی


رییس شورای عالی استان های کشور با تاکید بر اینکه 75 نفر از نمایندگان استان های مختلف در این شورای عضو هستند، گفت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت این افراد بتوانیم در پیشبرد اهداف نظام اسلامی گام های مناسبی را برداریم.

- لزوم استفاده از ظرفیت شوراها برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی رییس شورای عالی استان های کشور با تاکید بر اینکه 75 نفر از نمایندگان استان های مختلف در این شورای عضو هستند، گفت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت این افراد بتوانیم در پیشبرد اهداف نظام اسلامی گام های مناسبی را برداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، مهدی چمران صبح امروز به همراه اعضای شورای عالی استان های کشور در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی نماینده آیت الله سیدعلی سیستانی که در سالن جلسات مؤسسه آل بیت(ع) انجام شد، با بیان اینکه استان های مختلف از دو تا چهار نفر در این شورا نماینده دارند، اظهار کرد: شورای عالی استان ها می تواند لایحه های خود را به دولت و مجلس ابلاغ کرده و برخی از قوانین داخلی خود را تصویب کند، به همین علت از این شورا به عنوان بالاترین مرجع شورایی در کشور یاد می شود.

وی با تاکید بر اینکه 75 نفر از نمایندگان استان های مختلف در این شورا حضور دارند، اضافه کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت این افراد بتوانیم در پیشبرد اهداف نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی چمران تاکید کرد لزوم استفاده از ظرفیت شوراها برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی

مهدی چمران تاکید کرد لزوم استفاده از ظرفیت شوراها برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی