مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 08:012016-05-25اجتماعي

طرح ضیافت مهربانی در زنجان برگزار می شود


طرح ضیافت مهربانی اول ماه مبارک رمضان در شیرخوارگاه های استان زنجان برگزار می شود.

- محمد محمدی قیداری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان "اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات به مددجویان نیازمند سازمان های مردم نهاد در این حوزه هستیم.

وی با اشاره به تاریخچه بهزیستی با بیان اینکه در حال حاضر 22 هزار پرونده معلول و 6 هزار پرونده زنان سرپرست خانوار در سامانه بهزیستی استان زنجان ثبت شده است گفت: با توجه به پیچیدگی مشکلاتی که در زندگی روزمره وجود دارد باید مددجویان در تمامی عرصه های اقتصادی، اجتماعی و خانواده توانمندسازی شوند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان تصریح کرد: خیرین در جامعه حضور دارند و وظیفه ماست که آنها را ساماندهی کنیم و با کمک سازمان ها و خیرین بومی بتوانیم گام های موثری در زمینه ارائه خدمات مطلوب به مددجویان برداریم.

وی با تاکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی در بهزیستی گفت: یکی از رویکردهای اقتصاد مقاومتی واگذاری امور به مردم است و ما وظیفه داریم نیاز مددجویان را به مردم انعکاس دهیم تا مردم خیر در ارائه خدمات به مددجویان بهزیستی را یاری دهند.

محمدی قیداری با اشاره به اینکه استان زنجان یک استان خیرخیز است گفت: ما باید از ظرفیت مردم در استان خود به ویژه در ماه مبارک رمضان استفاده کنیم و بیشترین خیر را در این زمان برای مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ضیافت مهربانی در زنجان برگزار می شود

طرح ضیافت مهربانی در زنجان برگزار می شود