مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 04:312016-05-25اقتصادي

تقویت زیرساخت های حمل و نقل هوایی تنها راه توسعه خراسان جنوبی است


مدیرکل فرودگاه های استان خراسان جنوبی با اشاره به توسعه فرودگاه بیرجند در چند سال اخیر گفت: تقویت زیرساخت های حمل و نقل هوایی تنها راه توسعه خراسان جنوبی است.

- هادی سلامی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند" با اشاره به اینکه فرودگاه بیرجند با حمایت و توجه ویژه شرکت فرودگاه ها و ناوبری ایران توسعه و جهش خوبی داشته است اظهار داشت: این توجه سبب توسعه و استانداردسازی فرودگاه بیرجند شده است و این قابلیت ها از نظر دستگاه های ناوبری، سیستم های کنترل، باند پرواز و ترمینال مسافربری وجود دارد.

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در هر هفته 24 پرواز رفت و برگشت در فرودگاه بیرجند و 4 پرواز رفت و برگشت در فرودگاه طبس انجام می شود بیان کرد: این تعداد پرواز جوابگوی نیاز مردم و توسعه استان نیست.

سلامی با بیان اینکه در حال حاضر باند استاندارد به طول حدوداً 4 کیلومتر و عرض 60 متر متناسب با باند فرودگاه مهرآباد و مشهد در اختیار داریم افزود: این امکانات و تجهیزات ناوبری قابلیت فرودگاه بیرجند را روزانه تا 50 پرواز امکان پذیر کرده است.

وی اظهار داشت: دستگاه های ناوبری، سیستم های کنترل و پارکینگ مناسب با گنجایش 5 هواپیمای بدنه متوسط به بالا، نیروهای متخصص و کارآزموده این ظرفیت را برای توسعه فرودگاه بیرجند بیش از پیش هموار کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت زیرساخت های حمل و نقل هوایی تنها راه توسعه خراسان جنوبی است

تقویت زیرساخت های حمل و نقل هوایی تنها راه توسعه خراسان جنوبی است