مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 02:002016-05-24اقتصادي

«سرو هرزویل» میراثی که زیر بار فقر فرهنگی سر خم کرده است


هر جا که نامی از «سرو» می شنویم ناخودآگاه استقامت و استواری در ذهن مان تداعی می شود اما سرو کهنسال هرزویل این روزا به علت بی مهری، سر خم کرده است و گویا در انزوا به سر می برد.

- هر جا که نامی از سرو می شنویم ناخودآگاه استقامت و استواری در ذهن مان تداعی می شود اما سرو کهنسال هرزویل این روزا به علت بی مهری، سر خم کرده است و گویا در انزوا به سر می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان، امروزه صنعت توریسم و جذب گردشگر از عوامل موفقیت هر کشور به لحاظ اقتصادی محسوب می شود.

به طوری که بخش مهمی از درآمدهای بسیاری از کشورهای دنیا از طریق این صنعت بدست می آید.

تقاضای روزافزون گردشگران برای استفاده از جاذبه های طبیعی و بازدید از اماکن تاریخی، باستانی، فرهنگی و مذهبی، بستر مناسبی را برای فراهم کردن امکانات رفاهی و توسعه گردشگری فراهم آورده است.

حال نگهداری و حفاظت از میراث ارزشمند فرهنگی و تاریخی که نسل به نسل به ما رسیده و بیانگر فرهنگ و هویت یک ملت می باشد، کار دشواری است، در همین راستا نهادها و سازمان هایی رسیدگی به این مهم فعالیت می کنند.

اما متاسفانه این روزها برخی آثار با توجه به قدمتی که دارند،آنطور که باید تحت حفاظت و حراست قرار نمی گیرند و در معرض نابودی تدریجی قرار می گیرند و آن زمان است که نوشدارو بع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سرو هرزویل» میراثی که زیر بار فقر فرهنگی سر خم کرده است

«سرو هرزویل» میراثی که زیر بار فقر فرهنگی سر خم کرده است