مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 01:562016-05-24اقتصادي

فعالیت معادن نطنز ساماندهی می شود/ تعطیلی هیچ واحدی در برنامه های دولت نیست


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: بحث اعتراض مردم نطنز به فعالیت معادن این منطقه در دستور کار ما قرار دارد و اگر مواردی از این دست در سایر مناطق دیده شود برای رفع آن برنامه خاصی تبیین می کنیم.

- اسرافیل احمدیه در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان "با اشاره به اعتراضاتی که به فعالیت معدن داران در نطنز صورت گرفته است، اظهار داشت: در هر منطقه ای که واحدهای صنعتی و تجاری به ویژه معادن فعال هستند گاهی مزاحمت هایی برای اهالی منطقه ایجاد می شود که مشکل معدن داران نطنز از جمله این مسائل بوده است.

وی افزود: این مشکلات باید شناسایی شود تا مزاحمت هایی که برای مردم منطقه ایجاد می شود کاهش پیدا کند، بحث اعتراض مردم نطنز به فعالیت معادن این منطقه نیز در دستور کار ما قرار دارد و اگر مواردی از این دست در سایر مناطق دیده شود برای رفع آن برنامه خاصی تبیین می کنیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه برنامه دولت این نیست که واحدی را تعطیل کند، گفت: مسائل آزاردهنده و مشکل ساز بررسی می شود، باید پیگیری های لازم انجام شود تا مشخص گردد چه مشکلاتی در منطقه مورد نظر ایجاد شده است، به عنوان مثال در نطنز رفت و آمد زیاد ماشین های مربوط به معادن سبب ایجاد مشکلات برای اهالی منطقه شده بود که این موضوع بررسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت معادن نطنز ساماندهی می شود/ تعطیلی هیچ واحدی در برنامه های دولت نیست

فعالیت معادن نطنز ساماندهی می شود/ تعطیلی هیچ واحدی در برنامه های دولت نیست