مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 01:412016-05-24سياسي

ورود نیروهای داوطلب مردمی به فلوجه تابع داده های لحظه ای جنگ است


فرمانده عقیدتی نیروهای داوطلب مردمی عراق تاکید کرد که مساله ورود نیروهای داوطلب مردمی به شهر فلوجه مرهون متغیرهای لحظه ای جنگ است.

- "کاظم الجابری" فرمانده عقیدتی نیروهای داوطلب مردمی عراق در گفتگو با خبرنگار گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم" آخرین وضعیت عملیات آزادسازی شهر فلوج را تشریح کرده و در این خصوص گفت: به لطف خداوند متعال پیشروی نیروهای ما در مناطق مختلف روان و عادی بوده و همچنان در حال انجام است و هدف نهایی آن آزادسازی شهر فلوجه است اما این امر در چندین مرحله صورت خواهد گرفت که اولین مرحله آن روز دوشنبه و به طور دقیقی انجام شد، نیروهای مستقر در اغلب محورهای نبرد به اهداف از پیش تعیین شده در این مرحله دست پیدا کردند.

آزادسازی شهر گرمه در نزدیکی فلوجه وی در ادامه تشریح کرد: هم اکنون می توانیم بگوییم که منطقه "گرمه" به طور کامل از شهر فلوجه جدا شده و بخش های زیادی از آن نیز به دست نیروهای داوطلب مردمی آزاد شده است، انتظار می رود امروز منطقه الگرمه در نزدیکی فلوجه به طور کامل آزاد شود.

او ادامه داد: همچنین روز سه شنبه نیروگاه حرارتی که نقطه بسیار مهمی در صحنه عملیات آزادسازی فلوجه است آزاد شد و این دستاورد تأثیر مهمی بر روند آزادسازی شهر مظلوم فلوجه که تحت سیطره داعشی ها بود خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود نیروهای داوطلب مردمی به فلوجه تابع داده های لحظه ای جنگ است

ورود نیروهای داوطلب مردمی به فلوجه تابع داده های لحظه ای جنگ است