مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 23:402016-05-24بين الملل

تلاش سعودی ها برای ممانعت از تحقیق در مورد ارتباط شان با 11سپتامبر


سعودیها در تکاپو هستند مانع تحقیقاتی شوند که به دنبال یافتن ارتباط احتمالی مقامات این پادشاهی با تروریستهای حملات یازده سپتامبر است و هشت شرکت مشاوره ای حقوقی و لابی کننده را در واشنگتن استخدام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما"، پایگاه اینترنتی نشریه هیل در گزارشی به قلم جولیان حاتم نوشت: عربستان سعودی در حال افزایش تماس های خود با کنگره آمریکاست تا به طور همزمان در دو جبهه که در حال تحقیق در مورد ارتباط احتمالی سعودی ها با حملات یازده سپتامبر 2001 است، مبارزه کند.

یکی از مشاورانی که سعودی ها در آمریکا استخدام کرده اند به نشریه هیل گفت: منتقدان عربستان سعودی در حال مطرح کردن نظریه توطئه هستند.

ما در اینجا تلاش می کنیم که نشان دهیم چگونه عربستان سعودی به لحاظ مالی، عملیاتی و ایدئولوژیکی، شانه به شانه آمریکا در مبارزه با تروریسم قرار دارد.

ما سعی داریم به مردم و صاحب نظران و رسانه ها در واشنگتن دی سی و سراسر کشور آمریکا نشان دهیم که این مبارزه، تلاشی مشترک میان سعودی ها و آمریکایی هاست.

هیل افزود: تد پو، رییس کمیته فرعی مبارزه با تروریسم مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با مرکز سیاست گذاری امنیتی گفت: ما جلسه استماعی خواهیم داشت تا به نوعی دریابیم که آیا اعضای دولت سعودی به حملات یازده سپتامر کمک ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش سعودی ها برای ممانعت از تحقیق در مورد ارتباط شان با 11سپتامبر

تلاش سعودی ها برای ممانعت از تحقیق در مورد ارتباط شان با 11سپتامبر