مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 23:262016-05-24اجتماعي

فرماندار کرمانشاه تاکید کرد همکاری ادارات در غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان


فرماندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، گفت: ادارات در تأمین فضاهای ورزشی و غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان به آموزش و پرورش کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرمانشاه، فضل الله رنجبر شامگاه سه شنبه در نشست شورای ورزش شهرستان کرمانشاه که در مجموعه ورزشی کوثر برگزار شد، اظهار کرد:این نشست با رویکرد توجه و معرفی مجموعه ورزشی کوثر برگزار شده است.

فرماندار کرمانشاه با تأکید بر اینکه باید بتوانیم پل ارتباطی محکمی بین مسؤولان ادارات و شهرداری های مناطق با این مجموعه ورزشی ایجاد کنیم، ادامه داد: این موضوع باید تلنگری باشد به همه خدمتگزاران تا به موضوع ورزش بانوان اهمیت بیشتری بدهیم.

به گفته رنجبر، امیدواریم پس از این نشست با حمایت همه ادارات به این مجموعه ورزشی شاهد پیشرفت در عرصه ورزش بانوان باشیم و البته در حوزه شهرستان توجه به امر ورزش به خوبی صورت گرفته است که با حمایت های فرمانداری و بخشداری در ورزش همگانی فضای خوبی ایجاد شده است که باید تقویت شود.

فرماندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به این که بسیاری از قهرمانان بانوان استان کرمانشاه در مجموعه ورزشی کوثر پرورش یافته اند، وظیفه ما و سایر ادارات حمایت و ارتباط برقرار کردن با مجموعه کوثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار کرمانشاه تاکید کرد همکاری ادارات در غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان

فرماندار کرمانشاه تاکید کرد همکاری ادارات در غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان