مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 23:012016-05-24اجتماعي

از امروز صورت می گیرد بارش و کاهش 10 درجه‎‎ای دما در گلستان


مدیرکل هواشناسی استان گلستان گفت: از صبح امروز با ورود سامانه جوی ناپایدار، گلستان شاهد وزش شدید باد، افزایش ابر و بارش باران خواهد بود.

- " سید محمد رضا رضوی امشب در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: این سامانه ناپایدار علاوه بر گستره بارندگی در تمامی نقاط استان، دمای هوای این استان شمالی را نیز بین هشت تا 10 درجه سانتی‎گراد کاهش خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: بارش در برخی نقاط استان نیز به شکل تگرگ خواهد بود و به سبب شدت و حجم بالای بارش در نقاط کوهستانی، احتمال سیلاب ناگهانی و آبگرفتگی معابر بسیار است.

رضوی یادآور ش: این سامانه بارشی تا روز پنج‎شنبه هفته جاری در استان حضور خواهد داشت و پس از آن گلستان آسمانی صاف تا قسمتی ابری توام با افزایش دما را تجربه خواهند کرد.

*صدور اخطاریه هواشناسی در گلستان/ احتمال سیلاب و آب‎گرفتگی معابر رضوی با اشاره به شرایط جوی استان در شب جاری اذعان کرد: برای امشب در برخی نقاط استان وقوع رگبار و رعد و برق پراکنده در سطح استان جریان دارد.

وی ادامه داد: برای شرایط فردا، اخطاریه هواشناسی صادر شده و برای اداره کل مدیریت بحران و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان نیز این اخطاریه ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از امروز صورت می گیرد بارش و کاهش 10 درجه‎‎ای دما در گلستان

از امروز صورت می گیرد بارش و کاهش 10 درجه‎‎ای دما در گلستان