مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 20:052016-05-24پزشكي

تنها 45 درصد مصوبات ستاد ملی ساماندهی امورجوانان اجرا شده است


معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: فقط 45 درصد مصوبات ستاد ملی ساماندهی امور جوانان در سال 94 اجرایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آقای رستمی در حاشیه مراسم افتتاحیه جشنواره ملی ایران جوان در جمع خبرنگاران افزود: یکی از علت های اجرایی نشدن همه مصوبات به مقدمات اجرای آن بر می گردد که زمان زیادی سپری کرد، البته یکی از مهمترین علت های دیگر بی توجهی برخی دستگاه های عضو این ستاد به ویژه بخش های استانی آن است.

وی تأکید کرد: ما در این ستاد در تلاشیم تا از مشارکت همه دستگاه ها در این باره استفاده کنیم تا به اهداف مورد نظر دست یابیم.

رستمی درباره به سرانجام نرسیدن طرح سلامت در این ستاد نیز گفت: این طرح در ستاد مطرح اما نقدهایی به آن وارد و قرار بر این شد تا وزارت بهداشت با مشارکت دستگاه ها، ضعف های آن را اصلاح و به ستاد اعلام کند.

وی با بیان اینکه در ستاد در حال تنظیم سند ساماندهی اشتغال جوانان هستیم افزود: این سند در سال 83 تصویب شد، اما به آن توجه نکردند و تنها در کتابخانه ها باقی ماند.

معاون وزیر ورزش تصریح کرد: هم اکنون در حال اصلاح سند هستیم تا در نیمه اول سال 95 به صورت نهایی تنظیم کرده و با هماهنگی سایر دستگاه ها آن را به سرانجام برسانیم که البته نتیجه عملی سند بستگی به همکاری همه دستگاه های مرتبط دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 45 درصد مصوبات ستاد ملی ساماندهی امورجوانان اجرا شده است

تنها 45 درصد مصوبات ستاد ملی ساماندهی امورجوانان اجرا شده است