مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 19:512016-05-24حوادث

فرمانده انتظامی ماکو خبر داد کشف 1000 ثوب البسه قاچاق در ماکو


فرمانده انتظامی ماکو از کشف یک هزار ثوب البسه خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

- محمد احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مأموران انتظامی ماکو در بازرسی از خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و اقدام به توقیف این خودرو کردند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از این خودرو سواری تعداد یک هزار انواع البسه خارجی قاچاق را کشف و ضبط کرده و در این زمینه اقدام به تشکیل پرونده مقدماتی کردند.

فرمانده انتظامی ماکو خاطرنشان کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری توقیف شد و پرونده جهت سیر مراحل بعدی به مقامات قضایی این شهرستان تحویل داده شد.

وی به میزان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه اشاره کرد و ادامه داد: بنا بر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه 2 میلیارد ریال برآورد شده است.

احمدی بر ضرورت مبارزه با قاچاق کالا خصوصا البسه در جامعه تأکید کرد و ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که تازمانی که قاچاق کالا در جامعه ریشه کن نشود نمی توان انتظار داشت که اقتصاد جامعه بهبود یابد، لذا برای ریشه کن کردن این پدیده شوم لازم است تمام مردم ماکو با مأموران انتظامی ماکو همگام شده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با پلیس 110 با مأموران انتظامی این شهرستان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی ماکو خبر داد کشف 1000 ثوب البسه قاچاق در ماکو

فرمانده انتظامی ماکو خبر داد کشف 1000 ثوب البسه قاچاق در ماکو