مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 18:562016-05-24اجتماعي

بسته های آموزشی برای افزایش مشارکت والدین با مدارس اردبیل تهیه می شود


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بسته های آموزشی برای افزایش مشارکت والدین با مدارس ابتدایی و قوانین و مقررات مدارس در استان اردبیل تهیه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، کمال عالی زاده عصر امروز در جلسه توجیهی شیوه نامه آموزش اولیاء دانش آموزان پایه نخست ابتدایی در اردبیل اظهار داشت: از جمله وظایف این کارگروه تهیه بسته آموزشی مناسب برای اولیاء دانش آموزان است تا در این زمینه آگاهی و اطلاعات لازم به انها ارائه شود.

وی افزود: در این راستا بایستی تلاش شود تا اولیاء دانش آموزان با مسائل مهمی از جمله ویژگی های رشد دوران کودکی، مقررات مدرسه و ویژه ارزشیابی کیفی و توصیفی آشنایی لازم را پیدا کنند تا در این زمینه های شاهد تعامل و مشارکت همه جانبه از سوی آنها باشیم.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر استفاده از نیروهای مجرب در زمینه تهیه بسته آموزشی والدین بیان کرد: تدوین و طراحی هر چه بهتر و کیفی تر این بسته می تواند زمینه ساز همراهی والدین با برنامه های و اهداف آموزشی در مدارس ابتدایی باشد که باید در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

عالی زاده با اشاره به اهمیت ارتباط بین خانه و مدرسه تصریح کرد: تعامل بین خانه و مدرسه زمینه تحقق اهداف آموزشی و پرورشی را فراهم می کند چرا که دو نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته های آموزشی برای افزایش مشارکت والدین با مدارس اردبیل تهیه می شود

بسته های آموزشی برای افزایش مشارکت والدین با مدارس اردبیل تهیه می شود