مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 17:002016-05-24بين الملل

پوتین: آماده همکاری دوجانبه و چندجانبه برای مبارزه با تروریسم هستیم


رییس جمهور روسیه امروز (سه شنبه) اعلام کرد، کشورش آماده همکاری بین المللی برای مبارزه با تروریسم، افراط گری، مهاجرت کنترل نشده، قاچاق مواد مخدر و همچنین امنیت اطلاعات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه امروز در پیامی به شرکت کنندگان هفتمین نشست بین المللی مقامات امنیتی در جمهوری چچن گفت: روسیه آماده همکاری بین المللی در زمینه مبارزه با تروریسم، افراط گری، مهاجرت کنترل نشده، قاچاق مواد مخدر و همچنین در زمینه امنیت اطلاعات است.

این پیام رییس جمهور روسیه از سوی نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت ملی روسیه در این اجلاس که در شهر گروزنی پایتخت جمهوری چچن برگزار می شود، قرائت شد.

در این پیام آمده است: شما درباره مسائل مهمی که بی اغراق مربوط به منافع هر کشوری در جهان می شوند بحث خواهید کرد.

این مسائل فراتر از هر چیزی مربوط به مبارزه با تروریسم، افراط گرایی خشونت طلب، جرایم فراملیتی، مهاجرت غیرقانونی و همچنین مبارزه با قاچاق مواد مخدر و از طرفی ایجاد امنیت اطلاعات می شوند.

براساس این پیام پوتین، افزایش روزافزون علاقه به شرکت در این اجلاس سالانه، نشان دهنده تمایلی جدی برای تقویت همکاری ها به منظور مقابله با چالش ها و تهدیدهای جهانی و همچنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: آماده همکاری دوجانبه و چندجانبه برای مبارزه با تروریسم هستیم

پوتین: آماده همکاری دوجانبه و چندجانبه برای مبارزه با تروریسم هستیم