مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 16:562016-05-24سياسي

طرح های محرومیت زدایی در استان بوشهر با مشارکت سپاه اجرا می شود


مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: اجرای طرح های محرومیت زدایی در استان بوشهر در اولویت برنامه های مهندسی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحجت لاسلام محمود محمودی زاده بعدازظهر امروز در آیین افتتاحیه ساختمان جدید خانه بهداشت جزیره شیف با بیان اینکه طرح های محرومیت زدایی در نقاط مختلف استان بوشهر در اولویت قرار دارد اظهار داشت: اعتبارات اجرای طرح خانه بهداشت در جزیره شیف از هدایای رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای محرومیت زدایی است که با مشارکت منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اجرا و تکمیل شده است.

وی با تاکید بر اجرای طرح های محرومیت زدایی در استان بوشهر تصریح کرد: اجرای طرح های محرومیت زدایی در استان بوشهر در اولویت برنامه های مهندسی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه قرار دارد بگونه ای که امسال طرح های مهمی در این راستا تدوین شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تحقق شعار ما می توانیم را یکی از مهم ترین اهداف سپاه دانست و گفت: یکی از فعالیت ها و اهداف سپاه تحقق شعار ما می توانیم در عرصه های مختلف اقتصادی و دفاعی است.

محمودی زاده افزود: سپاه پاسداران با حضور مقتدرانه خود در عرصه های مختلف انقلاب، تحقق شعار ما می توانیم را اثبات کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های محرومیت زدایی در استان بوشهر با مشارکت سپاه اجرا می شود

طرح های محرومیت زدایی در استان بوشهر با مشارکت سپاه اجرا می شود