مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 16:512016-05-24اقتصادي

طرح های گردشگری سلامت در مازندران اجرا می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به ارتقا شاخص های گردشگری در استان، گفت: طرح های گردشگری سلامت در مناطق مرکزی مازندران اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، دلاور بزرگ نیا عصر امروز در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، اظهار داشت: دریاچه ولشت به عنوان سومین اثر طبیعی کشور پس از چشمه سورت و رشته کوه دماوند معرفی شده است.

وی با بیان اینکه طرح مطالعاتی منطقه نمونه گردشگری و آب درمانی گرگین آباد در فریم شهر دودانگه ساری اجرا می شود، افزود: زمین این طرح به شرکت سرمایه گذار واگذار شده است.

بزرگ نیا بیان کرد: بخش دودانگه منطقه محروم بوده و به واسطه بی توجهی های گذشته مهاجرت معکوس صورت گرفته ولی در دو دهه اخیر صنعت گردشگری رونق و مورد اقبال مردم قرار گرفته است.

مدیرکل گردشگری مازندران با بیان اینکه آب درمانی در این منطقه قابلیت اجرایی دارد، تصریح کرد: درمان بیماری های قلب و عروق در این فضاها قابلیت اجرایی شدن دارد.

وی با اشاره به اینکه صنعت گردشگری در مازندران بسیار رونق دارد، افزود: توریست بسیاری برای ایجاد طرح های آب درمانی در منطقه دودانگه ساری آمادگی دارد.

بزرگ نیا با بیان اینکه ایران تا بیست سال آینده مقصد گردشگران بسیاری از کشورهای دنیا خواهد شد، گفت: فرصت های شغلی و درآمدزایی موث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های گردشگری سلامت در مازندران اجرا می شود

طرح های گردشگری سلامت در مازندران اجرا می شود