مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 16:052016-05-24دانش

راه اندازی شرکت های دانش بنیان حوزه علوم انسانی در دانشگاه آزاد


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی شرکت های دانش بنیان در حوزه فرهنگی، اجتماعی، هنری و علوم انسانی خبر داد و گفت: تأسیس شرکت های دانش بنیان درزمینه علوم انسانی فرهنگ و هنر و روند تبدیل علم به ثروت، - از دغدغه های مهم مجموعه مسئولان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی برای رشد و توسعه کشور بوده که در دستور کار معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس دانشگاهی ایسنا،دکتر طه هاشمی در نشست هم اندیشی روسای شوراهای تخصصی دانشجویی و فرهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی که صبح امروز با حضور دکتر میرزاده برگزارشد، ضمن خوشامدگویی به حاضرین گفت: امروز اولین نشست هم اندیشی روسای شوراهای تخصصی دانشجویی و فرهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی به منظور بررسی نکات و اقدامات فرهنگی واحدهای دانشگاه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه وظیفه سنگینی بر عهده روسای این شوراها است، اظهار کرد: با توجه به وضعیت و شرایط خاص جامعه و ورود فرهنگ های کشورهای بیگانه به جامعه از طریق ماهواره ها و شبکه های اجتماعی وظیفه سنگینی بر دوش حوزه فرهنگی و دانشجویی گذاشته شده است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: البته این بدان معنا نیست که هر فرهنگی که خارج از حوزه فرهنگی ما است تهدید بشمار می آید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شرکت های دانش بنیان حوزه علوم انسانی در دانشگاه آزاد

راه اندازی شرکت های دانش بنیان حوزه علوم انسانی در دانشگاه آزاد